Jackets ❤

Je ne sais pas vous, mais si moi je devais désigner un type de vêtement auquel je suis complètement accro, ce sont les vestes! En tous genres: perfectos en cuir, blazers de toutes les couleurs, petites vestes en tweed/daim/jeans/ou autre,... Je les aime toutes! A chaque virée shopping, c'est plus fort que moi, je me retrouve à chaque fois en cabine d'essayage avec bien au moins une veste. C'est d'ailleurs un peu mon uniforme: jeans + t-shirt + petite veste. Pour cet été, je rêve d'un modèle blanc, bien coupé, avec des jolis détails. Jetez un œil ci-dessous pour vous inspirer ou pour trouver la perle rare sur Famousbox ;-)

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik één type kleding zou moeten kiezen waar ik helemaal verslaafd aan ben, dan zijn het wel vestjes. In alle stijlen en kleuren: leren biker jackets, blazers, jeansjassen, vestjes in tweed/suèdeleer/enz.... Ik wil ze allemaal! Het is sterker dan mezelf, bij elke shopping uitstap neem ik er minstens eentje mee in de paskamer. Het is dan ook een beetje mijn uniform: jeans + t-shirt + jasje. Voor deze zomer ben ik nog op zoek naar een wit exemplaar, met een goede snit en leuke details. Kijk hieronder zelf maar voor wat inspiratie en wie weet vind je wel het perfecte jasje op Famousbox ;-)

Lu



0 comments :

Post a Comment

Famous Blog Copyright © 2011 -- finecrafted by Lapapaye -- Powered by Blogger